Ludzkie koszty użycia tytoniu ad

Amerykański przemysł tytoniowy jest prowadzony przez Philipa Morrisa i RJR Nabisco, które razem kontrolowały 70 procent rynku w USA w 1988 roku78. W 1992 roku Philip Morris był siódmą co do wielkości korporacją przemysłową w Stanach Zjednoczonych, z obrotami o wartości 50 miliardów dolarów. Kiedy te korporacje zostały uszeregowane według zysków, Philip Morris zarabiał więcej w 1992 r. – 4,9 mld USD – niż jakakolwiek inna firma w Stanach Zjednoczonych, odzwierciedlając dużą marżę zysku ze sprzedaży papierosów79. Ten ekonomiczny sukces w obliczu spadku konsumpcji papierosów w USA dotyczył cen, które z nadwyżką rekompensowały zarówno inflację, jak i spadek sprzedaży krajowej. Ważnymi czynnikami były także agresywna reklama i marketing, a także ekspansja tytoniu. Reklama i marketing wyrobów tytoniowych
Reklama i promocja papierosów, pomimo pewnych restrykcji rządowych, przeszła nieokiełznaną ekspansję w ciągu ostatnich 30 lat. Trzy lata po opublikowaniu raportu Chirurga Generalnego z 1964 r. Na temat skutków palenia tytoniu Federalna Komisja ds. Komunikacji, zgodnie z doktryną Fairness, orzekła, że lokalne stacje telewizyjne i radiowe, które emitują reklamy papierosów, muszą także nadawać bilans przeciwdziałania tytoniu. Zużycie papierosów na osobę zmniejszyło się następnie (rys. 3) 69,80. Wraz z ustawą o papierosach dla zdrowia publicznego z 1969 r. Kongres zakazał wszelkiej reklamy papierosów w mediach elektronicznych81. Wynik tego rozporządzenia był przedmiotem wielkiej dyskusji. Zaprzestano reklamowania się palenia w mediach elektronicznych, a reklamy papierosów w czasopismach i gazetach oraz na billboardach dramatycznie wzrosły82. Warner i Goldenhar zgłosili w badaniu 39 magazynów, które zawierały reklamy papierosów przed i po wprowadzeniu w 1971 r. Zakazu używania nośników elektronicznych, że dochody z reklam od przemysłu tytoniowego wzrosły o 5,5 miliona USD na jeden magazyn rocznie w stałych cenach z 1983 roku83. Co więcej, zasięg palenia tytoniu i problemów zdrowotnych spadł o 65 procent w czasopismach, które niosły reklamy papierosów, w porównaniu z 29 procentowym spadkiem w czasopismach, które nie zawierały 83. Przez trzy lata po wprowadzeniu zakazu konsumpcja tytoniu na osobę w Stanach Zjednoczonych, która spadała przed wprowadzeniem zakazu, faktycznie wzrosła (rys. 3) 69.
Od czasu wprowadzenia zakazu używania mediów elektronicznych wydatki na reklamę w przemyśle tytoniowym wzrosły dramatycznie. W latach 1975-1990 roczne wydatki na reklamę papierosów i imprezy promocyjne wzrosły z 500 milionów dolarów do 3,9 miliarda dolarów. W stałych 1975 dolarach stanowi to więcej niż trzykrotny wzrost4, 82. W 1989 r. Philip Morris miał największy budżet reklamowy każdej firmy w Stanach Zjednoczonych, wydając 2 miliardy dolarów na promocję swoich produktów84. W 1988 r. Papierosy były najbardziej reklamowanym produktem na billboardach i drugim najczęściej reklamowanym produktem w mediach drukowanych82. Wydatki promocyjne, które obejmują sponsorowanie wydarzeń sportowych oraz dystrybucję bezpłatnych papierosów i kuponów, wzrosły z jednej czwartej budżetu marketingowego w 1975 r. Do dwóch trzecich w 1988 r .82.
Duża część budżetu marketingowego przeznaczonego na promocję wspiera sponsoring wydarzeń takich jak turniej tenisowy Virginia Slims, Grand Prix Marlboro i Camel Motocross
[podobne: skierowanie do pracowni diagnostycznej, terapia miorelaksacyjna, falvit forum ]

Powiązane tematy z artykułem: falvit forum skierowanie do pracowni diagnostycznej terapia miorelaksacyjna