Wpływ codziennej kąpieli pacjentów z chloroheksyną na infekcję nabytą w szpitalu AD 4

Zatwierdzenie protokołu badania uzyskano z instytucjonalnych komisji rewizyjnych w ośrodkach badawczych i CDC. W każdej instytucji uzyskano rezygnację z pisemnej świadomej zgody ze względu na minimalny charakter badania. Pacjenci, którzy odmówili udziału, nie byli kąpani za pomocą myjni impregnowanych chlorheksydyną. Wszyscy autorzy gwarantują kompletność i dokładność przedstawionych danych oraz wierność tego raportu do protokołu badania, który jest dostępny pod adresem. Definicje
Przypadki i powszechne przypadki kolonizacji lub zakażenia MRSA lub VRE zostały sklasyfikowane zgodnie z wcześniejszym opisem16. Infekcje krwioobiegu zostały zidentyfikowane przy użyciu definicji National Healthcare Safety Network.18 Zakażenia nabyte w szpitalu zdefiniowano jako infekcje krwi wykryto ponad 48 godzin po przyjęciu do szpitala. do urządzenia. Pierwotne infekcje krwi obwodowej zdefiniowano jako zakażenia krwi wywołane przez szpital wykrytych ponad 48 godzin po przyjęciu do jednostki bez przypisanego wtórnego źródła infekcji. Infekcje krwioobiegu związane z cewnikiem centralnym zdefiniowano jako pierwotne zakażenia krwioobiegu u pacjentów z co najmniej jednym centralnym cewnikiem żylnym na miejscu w ciągu 48 godzin przed wykryciem infekcji.
Przerwa w leczeniu
28 czerwca 2008 r. Firma Sage Products zainicjowała ogólnokrajowe wycofywanie myjni z domieszką 2% chlorheksydyny, ze względu na zanieczyszczenie niektórych partii produktów Burkholderia cepacia. Jednostki korzystające z produktu chlorheksydyny w momencie wycofania zostały przełączone na ściereczki nieantybakteryjne, a tablice przeglądowe instytucji zostały natychmiast zgłoszone. Po remediacji i zatwierdzeniu przez komisje ds. Przeglądu instytucjonalnego wznowiono stosowanie produktu chlorheksydyny. Dane z jednostek, które zostały przydzielone do używania myjki na bazie chlorheksydyny w okresie wycofywania, zostały poddane cenzurze z ostatecznej analizy.
Analiza statystyczna
Ocenialiśmy zmiany średniego odsetka zakażeń MRSA i VRE oraz zakażeń szpitalnych nabytych w szpitalu. Przetestowaliśmy hipotezę zerową, że stawki w okresie kontrolnym były równe stawkom w okresie interwencji, z zastosowaniem procedury PROC GENMOD w oprogramowaniu SAS, wersja 8.2 (SAS Institute), w celu dopasowania modelu regresji Poissona, który odpowiadał za miesięczne rozpowszechnienie MRSA i Kolonady VRE lub infekcje w każdej jednostce jako możliwe zakłócające.
Zastosowaliśmy model regresji proporcjonalnego hazardu Coxa, aby porównać czas od przyjęcia do pierwszego pierwotnego zakażenia krwi pomiędzy okresami kontrolnymi i interwencyjnymi. Obliczyliśmy czas przeżycia jako przerwę między dopuszczeniem i wypisem z jednostki badania dla tych pacjentów, którzy nie nabyli pierwotnego zakażenia krwi i jako przerwę między przyjęciem a pierwszą dodatnią hodowlą dla pacjentów z pierwotnym zakażeniem krwi.
Zbadaliśmy wpływ następujących cech jednostki na wskaźniki pierwotnych zakażeń krwi: wielkość jednostki, rodzaj jednostki, średnia długość pobytu, częstość stosowania cewników do żyły głównej, mediana wieku pacjenta, rozkład płci pacjenta, miesięczna stopa incydentu MRSA kolonizacje lub infekcje, miesięczna częstość incydentów kolonizacji lub zakażeń VRE, częstość występowania kolonizacji lub infekcji MRSA w chwili przyjęcia oraz częstość występowania kolonii lub zakażenia VRE w chwili przyjęcia
[podobne: hologramy na legitymacje, trening umiejętności społecznych dla dzieci, proteza kończyny dolnej ]

Powiązane tematy z artykułem: hologramy na legitymacje proteza kończyny dolnej trening umiejętności społecznych dla dzieci